TÜRKİYƏDƏN ÇATDIRILMA NECƏ TREND OLDU?

2010-ların əvvələrində çatdırılma geniş yayılmamışdı və insanlar daha çox real alış-verişə üstünlük verirdi. Çeşid sayının azlığı, qiymətlər müqayisəsinin mümkünsüzlüyü və rəqabətin olmaması insanları yeni axtarışları sövq edirdi. İstər Amerikadan çatdırılma, istərsə də Türkiyədən çatdırılma adətən son texnoloji məhsullarla məhdudlaşırdı. Lakin internetin həyatımızın mərkəzinə çevrilməsi bu təcrübədən də yan ötüşmədi.

Xaricdən daşımalar üçün karqo şirkətləri fəaliyyətə başladı. Türkiyədən sifariş vermənin sərfəliliyi getdikcə insanların daha çox diqqətini çəkməyə başladı. Bu çatdırılma öncə özünü kitab sifarişi vasitəsilə göstərdi. Yerli nəşrlərin azlığı, tərcümənin pis olması və keyfiyyətin aşağı olması Türkiyədən kitab sifarişini qabartdı. Bu münasib qiymətlər digər sahələrə də təsirini göstərdi. Türkiyənin geniş tekstil istehsalı alıcıların qarşısında yüzlərlə müxtəlif seçim şansı yaratdı. Geniş alıcı spektrına xitab edən LC Waikiki, Zara, DeFacto, H&M kimi markaların təklif etdiyi münasib qiymətli məhsullar bizim alıcıların da diqqətini çəkdi.

Üstəlik internetdə araşdırma bacarıqlarının inkişaf etməsi daha əvvəl bilinməyən böyük bir bazarın qapılarını açdı. İnsanlar indi istədikləri məhsulun müxtəlif alış-veriş saytlarında müqayisə edir, ən sərfəli şərtləri tapmağa çalışır. Ən sərfəli, keyfiyyətli və etibarlı kimi xüsusiyyətlər təkcə alış-veriş saytlarında yox, həm də karqo şirkətlərində də axtarılmağa başlandı. 166 Karqo da həmin tələblərə cavab vermək üçün yaradıldı. Aradan keçən qısa müddət ərzində müştərilərin şirkət haqqında müsbət düşüncələri həmin tələblərə cavab verildiyini göstərir.

İndi aylıq yüzlərlə insan Türkiyədən sifariş çatdırılması üçün 166 Karqo-nun xidmətindən yararlanır. Siz də geyim və başqa sahələrdə olan əla fürsətlərdən yararlanmaq üçün Türkiyədən sifariş verin, çatdırılma üçün 166 Karqo var. Xoş alış-verişlər!